Franchise

 Η αλήθεια είναι ότι δεν μας αρέσει η λέξη franchise. Τα μαγαζιά που έχουν την δική μας εταιρική ταυτότητα, τα θεωρούμε κομμάτι μας και τους ιδιοκτήτες τους οικογένεια μας. Σε κάποιους αυτό μπορεί να φαντάζει ρομαντικό, για εμάς όμως είναι η πραγματικότητα. Μπορεί να έχουμε αναπτυχθεί και μεγαλώσει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουμε αποτραβηχθεί από την καθημερινότητα του κλάδου μας. Αυτό είναι ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μας διέπουν σαν εταιρία. Να είμαστε σε καθημερινή τριβή με τις προκλήσεις και να βρίσκουμε εφαρμόσιμες λύσεις για όλα τα Mon Kulur. Δεν μας ενδιαφέρει η απότομη και άναρχη αριθμητική αύξηση. Μας ενδιαφέρει να έχουμε συνέχεια και να είμαστε επίκαιροι με το να προσφέρουμε ισχυρά συναισθήματα ενθουσιασμού σε νέους αλλά και τακτικούς πελάτες. Αυτά είναι η μεγαλύτερη πρόκληση και κίνητρο μας.

Δύσκολα κάποιος θα νιώσει επισκεπτόμενος ένα Mon Kulur, ότι μπήκε σε ένα υποκατάστημα αλυσίδας. Θέλουμε να κρατήσουμε αυτήν την αίσθηση του αρτοποιείου γειτονίας που έχουμε εξασφαλίσει. Το πετυχαίνουνε γιατί τίποτα δεν είναι σκηνοθετημένο και τίποτα δεν είναι μόνιμο ή απαράλαχτο. Το brand μας είναι ένας ζωντανός οργανισμός που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής, αλλά τις δημιουργεί κι κόλας. Αν αναρωτιέστε πως το καταφέρνουμε αυτό η απάντηση είναι απλή. Δεν έχουμε απομακρυνθεί από το πάθος και τις αντιλήψεις που μας οδήγησαν εδώ. Δεν φτάνουν μόνο τα φρέσκα προϊόντα που φτιάχνονται στα καταστήματα μας και τις περισσότερες φορές μπροστά στα ματιά των πελατών μας. Δεν αρκεί το ότι δεν δεχόμαστε το οποιοδήποτε συσκευασμένο και έχουμε επιλέξει ακόμη και ο καφές μας να καβουρδίζεται μόνο γι’ εμάς ,εγχώρια , για να είναι πάντα φρεσκότατος. Η συνταγή ολοκληρώνεται με το πως εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας, σε πραγματικές συνθήκες μεταδίδοντας του τις αξίες μας. Μπαίνουμε στον ρολό του νέου επαγγελματία για κάθε κατάστημα μας που ανοίγει. Καταλαβαίνουμε τις προκλήσεις, το άγχος και στηρίζουμε ουσιαστικά και συνεχόμενα τους συνεργάτες μας από τα πρώτα τους βήματα.

 

Πως η ιδέα γίνεται μια κερδοφόρα επιχείρηση

  1. Αρχικά οποίος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο email μας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , γνωστοποιώντας το ενδιαφέρον του και αφήνοντας μας τα στοιχεία επικοινωνίας του. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, εμείς θα καλέσουμε τον ενδιαφερόμενο και θα ορίσουμε μια τηλεφωνική πρώτη επαφή, ώστε να εξακριβώσουμε την απαιτούμενη συμβατικότητα.
  2. Μια πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήματα και από τις δυο πλευρές και να στηθεί ένα πλάνο για τις κινήσεις που θα ακολουθήσουν.
    • Καθορισμός περιοχής ώστε να μην υπάρχει κανιβαλισμός
    • Προσύμφωνο περιοχής
  3. Στήνεται μια ατζέντα με την χρονική διαδρομή στην οποία θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι κινήσεις σταθμοί.
  4. Διαδικασία ευρέσης τοποθεσίας της αρέσκειας του νέου επενδυτή και με την δική μας καθοδήγηση, βασισμένη στην πολύπλευρη πείρα μας αλλά και τις ανάγκες για ένα σωστό και πετυχημένο στήσιμο.
  5. Κλείνει η σύμβαση francise όταν βρεθεί η θεμιτή τοποθεσία.
  6. Διαμόρφωση του νέου χώρου από δικό μας αρχιτέκτονα. Ολοκληρωτικός εξοπλισμός του καταστήματος με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
  7. Εύρεση προσωπικού που θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στο ύφος και τις αξίες της Mon Kulur. Είμαστε σε συνεχομένη παρακολούθηση της διαδικασίας και προσφέρουμε την καθοδήγηση μας.
  8. Εκπαίδευση του προσωπικού και των νεών συνεργατών, σε ελεγχόμενο περιβάλλον αρχικά και στην συνέχεια σε πραγματικές συνθήκες. Κατά αυτόν τον τρόπο όλοι θα είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στο νέο περιβάλλον που θα λειτουργήσει. Μεταφέρουμε όλη μας την τεχνογνωσία μέσα από εγχειρίδια λειτουργίας και συνταγολόγια, αλλά και με συνεχομένη διδασκαλία και επίβλεψη.
  9. Μόλις ανοίξει το κατάστημα, λειτουργεί μαζί και με δικό μας προσωπικό, με σκοπό να εξαλειφθούν πιθανές ανωμαλίες αλλά και να εξοικειωθεί το νέο προσωπικό με τις προκλήσεις που θα προκύψουν.
  10. Προβολή σε ιδιωτικά μέσα επικοινωνίας ώστε να γίνει μια σωστή σύσταση της νέας επιχείρησης στο κοινό που στοχεύουμε. Επίβλεψη αλλά και συμβούλευση από την καταρτισμένη ομάδα μας, σε όλους τους τομείς λειτουργίας μέχρι η διοίκηση να έχει την πλήρη ικανότητα να σταθεί με αυτάρκεια.
  11. Επίβλεψη και υποστήριξη μέχρι το νέο κατάστημα να αποδίδει ισάξια με τα υπόλοιπα καθιερωμένα καταστήματα.
  12. Συνεχομένη εξέλιξη και εκπαίδευση προσωπικού και ιδιοκτήτων.